Sider

tirsdag 31. mars 2015

Krøllete duker, hjemmelaget foccacia og påskekos

Bilde: Her i huset er jeg ikke så nøye på å stryke duker, det er så mye annet å bruke tiden på enn å stå ved strykebordet...

Jeg, gubben og ungene har gjort huset "klart til påske". Ryddet, vasket og pyntet litt, men kan ikke skryte av at absolutt alt er helt på stell. Når jeg tenker meg om, så er det sjelden det virkelig er det i en aktiv famile på fem. Huset inneholder så mye leker, klær og hockeyutstyr, så egentlig føler jeg at hvor mye vi enn rydder så er her alltid noe rot og "kaos".
Jeg tror bare man må leve med det. Skulle jeg klart å oppretholde et strøkent hjem så hadde jeg nok blitt gal.
Nei, heller ha noen krøllete duker på bordene, leker i stua og en "hybelkanin" her og der, enn å streve etter perfeksjonisme.

Heller enn å bruke tid på stryking så brukte jeg litt tid på baking.
Vil anbefale oppskriften til Tine.no på hjemmelaget foccacia.
Virkelig et godt brød.


Glad påsk!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar