Sider

lørdag 3. mai 2014

Konfirmasjon



 3.mai 2014 ble min datter konfirmert. Det var en fantastisk fin dag, og mange fra både vår "nye" og "gamle" familie var samlet sammen her.
Jeg setter enormt stor pris på det samarbeidet jeg og Elise sin pappa har hatt opp igjennom årene etter at vi skilte oss da hun var 2,5 år. Det har gjort alt så mye enklere og jeg vet at det har vært godt for oss alle. Dagen arrangerte jeg, min mann, Elise sin pappa og hans samboer sammen. 
Dagen ble minnerik og høytidelig for Elise. Hun fikk enormt mye fint, men som hun selv sa så var det talen som hennes pappa holdt som var det beste med hele dagen.
Det synes jeg var godt å høre - at ikke alt det materielle overskygger de nære ting som kjærlighet til hverandre og opplevelser sammen.
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar