Sider

onsdag 1. januar 2014

Fagernesbanen - ishockey


 I romjula har vi slappet av mest, men vi har vært to turer i ishallen  med ungene og et par turer på Fagernesbanen.
Synes det er så flott at det finnes ildsjeler som holder is på Fagernesbanen. Det ser ut til at det er svært mange familier som har glede av det.
Søndag var det "familiekamp" med miksede lag fra vår familie og familien R. Jeg har ikke hjelm og beskyttelsesutstyr, så med min litt ustødige balense fant jeg ut at det var greit å være tilskuer.
Når vi er i ishallen leier jeg hjelm. Forstår ikke de som våger å være ute på is uten hjelm. Selv med hjelm kan man få seg en skikkelig trøkk.
Vurdere å få meg litt utstyr ettervhvert - det er jo utrolig gøy å leke og herje med ungene på is. Selv om de ligger milevis forran meg og gubben når det gjelder fart og teknikk.





Eldstemann tar selve spillet rimelig seriøst og gir jernet...




…mens minstemann tar livet litt mer med ro, og gav seg selv til og med noen utvisninger ;)

Ønsker dere alle et fortsatt GODT NYTT ÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar