Sider

mandag 30. desember 2013

Livets vev og litt mer...





Tittel: "I livets vev" til salgs innrammet: 3.300kr str ca 56x76cm

I år som i fjor har jeg vært med på Narvikmønstringen  for amatørkunstnere heri Narvikområdet.
Her var mine bidrag i år.
Jeg har ikke tegnet og malt like mye i høst som jeg har pleid å gjøre. Det har vært flere grunner til det, om jeg ser bort i fra at det til tider er travelt med jobb, fotball- og hockeytreninger med ungene, men jeg ble operert på Halloween (kunne jo ha lagt ut noen skikkelig, skrekkelige bilder av meg selv fra da, men tenker det er best å la være ;) )
Da fikk jeg fjernet halve skjoldbruskkjertelen pga den vokste og trykket på luftrør og stemmebånd (arvelig defekt…) Det tok litt lenger tid å komme seg helt etter operasjonen en jeg hadde trodd - for jeg var jo frisk, men plagdes litt med hode- og nakkesmerter ukene etter operasjonen.  Jeg skal absolutt IKKE klage for jeg var heldig at det ikke var noe "mer" og det er jeg svært, svært takknemmlig for.
Blogging blir det ikke så mye tid til og det er vel et mer eller mindre bevisst valg jeg har tatt, da jeg sitter så mye med pc i jobben min og jeg føler at pc ikke skal bli en for stor del av mitt liv.
Da er det lettere å poste en statusopdatering på FB og et par bilder på instagram. Det tar kortere tid og det tar også mindre tid fra barn og familie.

Jeg har rundet 40 siden sist jeg blogget og jeg nyter livet her og nå.
Ingen 40årskrise i anmarsj her og jeg synes synd på de som ikke klarer å forsone seg med sin alder og glede seg over at man får lov til å eldes.

Livet er en gave og hver dag bør vi ivareta på beste måte.
Jeg har et godt liv og det setter jeg umåtelig stor pris på. Det er mange faktirer som er med på å gjøre livet godt - aller mest de menneskene som jeg har rundt meg hver dag.
De er med på å skape min hverdagslykke <3 p="">











2 kommentarer:

  1. Hei Eva, du er maler noen fantastiske flotte bilder, håper du får solgt noe så du kan tjene litt penger på arbeidet ditt :)

    Ønsker dæ og din familie et riktig godt nyttår.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Hei Lisbeth
    Tusen takk for hilsen. Ønsker også deg og dine et riktig godt nytt år. Har vært lite salg i år, men det gjør forsåvidt ikke så mye - er jo ganske glad i bildene så jeg henger dem nå opp og skifter litt ut etterhvert :)

    Klæm fra meg til deg :)

    SvarSlett