Sider

tirsdag 1. januar 2013

Nyttårsaften 2012




Vi har hatt ei fantastisk fin jul, romjul og nyttårsaften.  Familie og venner har vært på besøk hos oss, og jeg synes vi har fått god tid sammen med barna og hvilt oss godt opp til det nye året.
Jeg sitter igjen med en god følelse av at vi har fått samlet på oss mange gode minner sammen med mennesker som står oss nær.
Det er ikke fritt for at det føles en smule tomt i huset nå som våre besøk har reist hjem, men vi har jo vært heldige å fått noen flotte dager i lag. Jeg ser hvor mye det betyr for ungene å få bestemor på besøk.  I morgen kommer "Elisen min" hjem etter å ha vært et par uker hos sin pappa. Jeg gleder meg til å se henne igjen :)


Her sitter vi samlet rundt middagsbordet. Tom-Espen hadde laget nydelig pinnekjøtt - en middag som vi alltid ser frem til.
Thomas, en kamerat av Tom-Espen var også på besøk hos oss. Det er han som tar bildet.

Her er tre generasjoner samlet: Meg, mamma og guttan mine <3 p="p">
...
Så vil jeg bare ønske dere alle et riktig:

2 kommentarer:

  1. Flotte bilda, Eva! Har vært arti å følle jula dokkers gjænnom bildan du har lagt ut på FB. E litt vemodi at dagan går så fort og værdagen atter e telbake. Jul e jo masse kos lamme familie og vænna, men tænke vi ska prøve å fortsætte me d i 2013 å.
    Godt nytt år tel dæ og dine!
    -nyttårsklæm-

    SvarSlett
  2. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 14.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 5. april.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett