Sider

tirsdag 25. desember 2012

24.desember - Julaften

Bilde: Gusse, oldemor og Aron. Ikke tvil om at det er en liten gjeng som er veldig glad i hverandre 

 Hver julaften har vi familieselskap hjemme hos oss. Da pleier min mormor, farmor og de av mine onkler som er hjemme i jula å komme på besøk utover til oss.
Det er alltid ei koselig stund, og man får godt tid til å sitte å prate og hygge seg i lag. Det er noe helt spesielt med familie - de båndene man har, de mange felles minnene og ikke minst de nye minnene vi skaper sammen i stunder og dager som denne.
Jeg er utrolig takknemlig for den familien vi har.
De betyr så mye for meg.
I romjula kommer også min mamma på besøk. Det gleder vi oss veldig til :)

Bilder: Det ble mange timer med venting, og innimellom ble kroppen svært urolig og hodet utålmodig ;) MEN jeg må si at guttan imponerte meg i år. Det var egentlig ikke så mye mas som man kanskje kunne ha forventet med alle de "fristelsene" som lå under treet.

 Bilde: Meg og farmor ved middagsbordet. Bordet hadde jeg pyntet og dekket allerede dagen før. Det synes jeg selv var en meget god ide' og det kommer jeg nok til å fortsette å gjøre andre år også. På julaften skal det ikke være noe stress. Da skal det bare være kos!

 Bilde: Min mormor (tv), farmor, onkel og Tom-Espen (th).
Guttene hadde enda ikke satt seg til bords ;)
 Bilde: OG SÅ KOM NISSEN!!! Jubel og glede! Han bragte med seg ishockeykøller, hockeyskøyter, filmer og action figurer! Tenk at han kom i år også. Ja, egentlig ble vi vel ikke så overrasket; Vi har da snille barn i huset ! ;o)


Bilde: Lykken var stor da vi begynte å åpne pakkene :)


Ha en fortsatt strålende jul alle sammen!
Og ta godt vare på hverandre!

En varm juleklem fra oss i Huset på Holmen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar