Sider

søndag 11. november 2012

Farsdag, tegning og ishockey

Denne helga har jeg, Elise og minsten har stort sett tatt det med ro, mens Tom-Espen og Aron har vært og sett et par hockeykamper. Formen min var det litt si som så med i uken som var, så det har vært godt å ta det med ro og kjenne at kroppen har fått friskne skikkelig til.
Jeg og Gussemann har vært mye ved "tegnebordet" (dvs spisestuebordet) i helga. Snart skal noen av mine tegninger være med i to ulike utstillinger; en juleutstilling i Os og så skal jeg delta i Narvikmønstringen her i byen.
Spennende og skremmende :o)
I dag har vi feiret farsdag. Nå er vel ikke vi de aller største "tilhengerne" av hverken farsdag eller morsdag, men litt kaffe og kake har vi hatt.
Ungene gav pappsen en ny parkas og et par hansker. Tenkte det kunne komme godt med nå som vi kommer til å tilbringe enda mer tid i ishallen ;o)
Ja, for i dag begynte guttan på hockeyskolen. Det var gøy og litt skummelt... 
Skummelt fordi jeg "måtte" snøre på meg skøyter jeg òg. Tror det er ca 25 år siden sist jeg hadde på meg skøyter.
Det gikk nå greit. Aron tok det egentlig ganske så lett og fikk god hjelp av en av trenerne. Etter hvert begynte også jeg å få litt balanse og følte meg tryggere på isen. Gustav sin del var det veldig greit å ha en bruskasse å holde seg godt fast i :o) Han var fortvilt når vi skulle hjem, så det var tydelig at dette syntes de var morsomt.
Vi har med andre ord hatt ei fin helg.

 Mens jeg holder på med alle mine formingsprosjekter, så liker ungene å være "midt oppi det" å leke :)
For tiden er en rekke leker og annet dekket av et tynt lag av støv fra pastellkrittene mine. Tipper støvet er i hele stuen egentlig...
...

Her koser vi oss med farsdagskaken (ikke hjembakt ;o)
...

 To forventningsfulle gutter :)
....
 Et lite pust i bakken...
....
Gussemann med bruskassen sin <3 p="p">
...

 Mens storebror fort fant en viss balanse, så prøvde lillebror ut ulike metoder for å ta seg frem på isen :)
...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar