Sider

onsdag 31. oktober 2012

Halloween i Huset på Holmen

 Da har vi feiret Halloween ger i Huset på Holmen. Jeg har malt små søte fjes store deler av ettermiddagen, og det var virkelig gøy :o)
Malte egne barn samt noen nabobarn. Helt utrolig å se hva man kan gjøre med litt ansiktsmaling, svamp og pensel.
Storesøster i huset var så snill å gikk en runde med guttan og en kamerat av mellomstemann.
Synes det er greit at de har noen som går sammen med dem når de er så små. Ungene var strålende fornøyde - minsten på grunn av alt godteri og mellomstemann på grunn av at han ble sminket som Darth Moud i Star Wars. Sistnevnte var vel ikke fult så fornøyd når sminken skulle av, men med en varm dusj og masse sminkefjerner så gikk det nå vekk til slutt... ;o)

Jeg må si at jeg med årene har blitt mindre og mindre negativ til denne nye tradisjonen. Ungene elsker den, og de oppfører seg pent når de går rundt fra dør til dør. Jeg tror faktisk at også jeg har begynt å like denne tradisjonen riktig så godt.

Ønsker dere alle en fortsatt fin Halloween-kveld!






1 kommentar:

  1. Ja, her var det mange skumle fjæs og se og masse godterier fikk de og, ungene elsker denne dagen i året, skjønner det godt med alle gdisan de får, men æ personlig syns halloween bare e noe tull :O)

    Fine bilder.

    Hilsen Lisbeth ;)

    SvarSlett