Sider

onsdag 8. august 2012

Spennende saker på loftet

Jeg og gubben min har hatt storrydding i garasjen og på loftet i dag. I morgen skal han kjøre flere lass på dungen, og jeg og barna skal en tur opp til "UFF" containeren med masse barne- og babyklær.
På loftet fant vi noe svært spennende som jeg nok har sett før, men glemt av og rett og slett, og  ikke tenkt på. Kanskje var de bare av ikke interesse før, jeg vet ikke. Iallfall fant vi tre slike flotte lamper og nå synes jeg de er aldeles nydelige. Ganske så store er de også.
Må tenke ut om jeg kan få bruk for disse, og om så hvor.
Kanskje ei på kjøkkenet...?

Ellers fant vi Kaptein Sabeltann flagg, sverd og hatt etter jenta mi som nå er tenåring. Minstemann leker lykkelig med disse tingene nå :o)




1 kommentar:

  1. Ja har du ikke grönne fingrer så beror det på at du ikke kan ha ALLT- du som er så kreativ og flink med absolutt alt du tar deg til- det finns jo plastblomster også vet du- SÅÅ koselig å se på den her sida. Din Mamma

    SvarSlett