Sider

tirsdag 3. juli 2012

Lyseblå sommertoner på en gråværsdag



I dag er det innevær her nord. Det blåser, regner og er surt og kaldt.
Jeg har tatt ut en ferieuke denne uka, og ungene og jeg koser oss her hjemme.
I morges bakte vi sjokoladeboller, som vi spiste til lunsj.
Som bildene viser så har de to minste i familien pysjen på ved lunsjtiden...
 Ja, ja er det ferie så er det ferie, og når været er slik det er så ser vi ingen grunn til ikke å bare ta dagen med ro og kose oss inne :o)

Her under er noen bilder i "lyseblå sommertoner", med det været vi har nå så burde vel bildene heller ha gått i grått... ;O)

Skålene og kjøkkenhånddukene er fra IB Laursen
Serviset er Green gate

Fargene passer fint sammen med mine (ufrivillig) håndsydde kjøkkengardiner. Da jeg hadde kjøpt stoff til gardiner for et par år siden gikk symaskinen istykker og da var det ikke annet å gjøre enn å finne frem nål og tråd og sy for hånd. Det tok litt tid, men resultatet ble bra og jeg er nok litt ekstra glad i gardinene siden det ble lagt mye tid & sjel i å få laget dem.










2 kommentarer:

  1. Lyseblått er min favoritt sommer farge, nydelige bilder, Eva.

    Ha en fin dag videre, håper det klarner opp snart,og sola kommer frem.

    Hilsen Lisbeth <;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er meldt sol til i morgen. Får håpe det stemmer :)

      Slett