Sider

fredag 25. mai 2012

Da måsen kom på besøk inn i stua vår


 Jeg fikk meg en skikkelig overraskelse her om dagen. Jeg var i stua og plutselig hørte jeg noe krafsing og romstering bak meg, så jeg snur meg rundt og der står jammen "altan-måsen" vår inne på stuegulvet!
Merkelige disse måsene våre, de er blitt utrolig trygge på oss som bor her i huset.
Den kom inn i stua fem ganger i løpet av kvelden og jeg tenkte at dette måtte jeg passe på å få dokumentert, ellers ville neppe noen tro på meg ;o)
Han styrte og ordet litt med gardinene, smakte på et par legoklosser og så ut til å finne noe godt i mellom listene til altandøra... :-/ (kanskje et tegn på at jeg ikke har vasket godt nok..)
Ja, , ja jeg synes nå det er ganske så koselig med måsene våre. De oppfører seg jo faktisk ganske så bra også - ikke altfor mye bråk og leven.



1 kommentar:

  1. Næææ, kor artig, æ har masse måser i hagen min, her og, men de har aldri kommet inn i huset, dette var tøft, pass nu på at de ikke legger reir i stua di :O)))
    ha ei fin pinsehelg, håper bare vi kan få litt sommer snart, e lei av sne og sludd og kaldvær, hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett