Sider

fredag 13. april 2012

Kreativ kveld med tusj og pastell

 Tegnekveld hos oss i kveld.
Jeg fikk mine nye pastellkritt her om dagen så nå går det meste av fritiden min til å "skrible og skrable"... :o)
Ungene er jo også veldig glad i å tegne, så nå har vi gjort om hele spisestuebordet til arbeidsbord. Vi har digre ark ligende utover det hele, kritt, fargeblyanter og tusjer.
Duken som jeg glemte å fjerne i all min iver etter at jeg hadde fått mine femog førti nye kritt, er nå full av krittstøv og faktisk litt tusj. Tusjen stammer fra at minstemann gikk litt amok da han tegnet nederste bildet som dere ser her i innlegget.
Ja, ja sånn er det her i huset: Mye rot er lik mye kreativitet ;o) 
 Mellomstemann jobber ivrig i vei med mine nye pastellkritt...

 ...og motivet ble naturligvis inspirert av fotballklubben Wolves ;o)


Minstemann har tegnet en glad fyr som står midt oppi et sk "Bayblade-angrep"...

Tydelig at mine små kunstnere her i huset er gutter. De er ikke i særlig stor grad inspirert av Mammsens hjerte-, engle- og damebilder.

God helg til dere alle!

Ps fler pastelltegninger ligger på:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar