Sider

søndag 19. februar 2012

Fem minutter av en fireårings lørdagskveld

Det er morsomt å observere barn og deres lek og aktiviteter. Enkelte ganger så går det "i hundre" når de setter i gang med noe, og det er kanskje ikke alltid like enkelt for oss voksne å forstå helt hva de holder på med ;o)
I går kveld var Gustav og jeg alene en stund - storebror var dratt på overnatting, søstrene holdt på med sine pcer og pappsen var og så på at Arsenal tapte nok en gang...
Gustav var ei stund og romsterte i utkledningskurven. Etter kort tid hadde han fått på seg et trollkostyme som jeg laget for noen år siden.
Jeg synes han er så søt i kostymet så jeg hadde egentlig bare tenkt å ta et bilde for å vise ham hvor fin han var,  men det endte rett og slett med at jeg tok en fotoserie med uskarpe bilder.
Det var rett og slett ganske morsomt å på denne måten dokumentere ca 5 hektiske minutter av en 4-årings liv ;o)
Hva tenker du på Lille Troll?
Bære, slepe, ordne...
En 10 sekunders hvil på sofaen...

Så sleper vi alt "på plass" igjen - midt på stuegulvet.
Ferdig nå..


..og Lille Troll blir til Gussemann igjen.
Klar for kveldsmat, tannpuss og køya sin :o)

1 kommentar:

  1. Ja de e superherlig når dem e i sitt ess :)
    Å så e de jo så flink å leve sæ inn i sin verden når de leke! Elske det ♥
    Her hadde vi en liten sjørøver i går, etter at han hadde funnet drømmeantrekket på lekebutikken!
    Varte ca 30 min før han ville ha av sæ klærne igjen :D Å bilde måtte æ snike mæ til å ta - med å lyge å si at æ tok bilde av tv'n :D hehe

    Ha en fin søndag!
    Klæm Trine

    SvarSlett