Sider

mandag 16. januar 2012

Hverdagsnytt


Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Det har vært travelt på nyåret med en hel del jobb, og da blir ikke bloggen særlig prioritert.
Alt står ellers bare vel til her. Guttan har det bra, og mellomstemann har begynt å trene fotball hele to ganger i uka ;o) Han er virkelig "fotballfrelst" i en alder av 6 år. Her spilles det fotball daglig i stua med en myk fotballpute. Og lillebror må bistå som keeper, og noen ganger som angrepsspiller...

Vi holder fortsatt på og eksprimenterer en del med mitt nye kamera, og jeg må si at jeg virkelig gleder meg til neste gang vi skal til Lofoten og jeg skal ta bilder med dette kameraet :o)
Her øverst ser dere et bilde på vårt minste familiemedlem - Arthur Flax. Han er like gammel som mellomstemann, og jeg tror faktisk at han av og til tror han er et lite menneske ;o) Han er for det meste løs, dvs at buret er åpent og han går inn og ut slik han vil.
Når vi får folk på besøk er det greit at vi har han i buret inntil vi har forsikret oss om at de ikke er redd for fugler. Det første han omentrent gjør når vi får besøk er nemlig å sette seg i hodet på besøket.
Ikke alle er like trygge på akkurat det.


Minstemann er en ivrig tegner, men det skal gå så rasende fort... Han skribler og skrabler i vildensky, mens historier rundt bildene tar form underveis.
Her sitter en litt sliten gutt etter fotballtreninga si i dag. Han var fornøyd med passningsspillet sitt på treninga, og har hele kvelden diskutert fotball ivrig med sin far.
Merkelige greier dette med små- og store menns interesse for denne sporten....

Jeg ønsker dere alle en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar