Sider

mandag 26. desember 2011

Julero i Huset på Holmen

Nå er det julero i Huset på Holmen. Vi slapper av og koser oss inne. Det har til nå fristet lite å være ute iallfall. Håper kanskje det bedrer seg noe med været frem til nyttårsaften.
Jeg har fått meg et speilreflekskamera fra Tom-Espen i julegave, og jeg holder på å prøve meg litt frem med kameraet. Ser at det jeg nok trenger litt øvelde før jeg klarer å ta de riktig gode bildene.
Portrettene inne i vårt "stearin-opplyste" julehus ble i hvertfall ikke klare nok. Er optimistisk og håper at "øvelse gjør mester" ;o)

Bilde: Vi har fått en nydelig to-farget asalia (usikker på om det staves slik...) av mor. Virkelig en nydelig juleblomst!

Bilde: Synes selv det ble så koselig i stua med den gamle salongen vi kjøpte i Gausvik i sommer. Snakk om lykke å finne noe slikt for oss som er så glade i gamle ting & tang.

 Bilde: "Gullehjerte" poserte så gjerne da vi testet ut kameraet...

 ...litt verre var det med "Lille Engle". Det er så mye fart i de små beina :o)

Bilde: Klarte til slutt å få et bilde der han sto NESTEN helt i ro.
Dessverre ble alle disse bildene uskarpe. Skal sette meg å lese bruksanvisningen nøye,  mens jeg tar meg en kopp julete!

Ha en fortsatt god jul!
Hilsen oss i Huset på Holmen <3


1 kommentar:

  1. Jeg kom lige forbi din blog.
    Gode billeder.
    Smukt juletræ.
    Tak for kigget.
    Håber du og din familie har haft en glædelig jul.
    Ønsker dig og dine et godt nytår.
    Hilsen Aase Marie.

    SvarSlett