Sider

onsdag 28. desember 2011

Herlige dager

Det nye kameraet tar så klare bilder at jeg tror jeg må bli nøye med støvtørkinga før jeg fotograferer ;o)))
Her følger noen "romjulsbilder" fra huset vårt.




Vilde (min stedatter), guttene og jeg har vært ute i flere timer i dag. Det er et fantastisk herlig vintervær! Vi lekte og herjet ei stund med guttene, før vi tok oss en velfortjent "kakao-pause".


Da det var blitt fritt for kakao og melkesjokolade, så var det ikke lenger ro i "småfotan" til "lille Engle"... :o)
Full fart videre!

Vi var så heldige å få besøk av Beste i dag også (min farmor).
Nå må jeg finne frem finstasen til guttene før vi skal dra avgårde på juletrefest.


1 kommentar:

  1. Ja det var skikkelig klare bilder fra ny cameraet ditt, syns æ så et lite støvkorn på det ene bilde...hehe :O))
    Flotte julebilder, ha en fortsatt fin romjul ilamme dine kjære, hilsen Lisbeth ;D

    SvarSlett