Sider

fredag 23. desember 2011

God jul!

Bilde: I år hadde ikke de to største så lyst til å være med å pryde julekortet...
Så her er kun de to minste; "Gullehjerte" og "Lille Engle",

God jul og godt nytt år!

Nå har jeg og ungene tatt juleferie! Vi venter på at "Gubben" skal ta ferie han også om en times tid.
Det har vært en travel høst med oppstart av ny barnehage, med store mengder av arbeid - så nå ser jeg virkelig frem til en uke med ferie sammen med familien <3

Jeg håper at året som kommer skal by på andre utfordringer enn de som vi har hatt i år. 2011 startet ganske tøft for oss med mellomstemann som ble alvorlig syk.
Våren var ganske så "heftig" den også, da det var ekstremt mye frem og tilbake før vi endelig fikk avklaring på om vi kunne få starte opp ny barnehage eller ikke.

MEN så har året endt godt for oss og jeg er meget takknemlig!
Mellomstemannn er HELT frisk nå, og det er også de andre barna.
Barnehagen er etablert og jeg har fått meg noen FANTASTISKE medarbeidere!
Jeg har midt oppi alt arbeid fått tid til å lage en ny kunstutstilling - "Umistelig", og barna har vært mye med når jeg har vært i "kjellerateljeet" :o)
Jeg trives med det jeg holder på med, og jeg har en herlig familie.

Jeg kan ikke ønske eller be om mer.

Livet er godt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar