Sider

lørdag 19. november 2011

Ny kunstutstilling - "Umistelig"

Da er tiden kommet for en ny utstilling av mine malerier og trykk.
På mandag vil nye malerier være tilgjengelige å se på Victoria Cafe' i Narvik.
Trykkene vil ikke bli hengt opp for noe senere.
Maleriene dere ser her vil også bli solgt som kunsttrykk. Fotografen jeg har samarbeidet med heter Daniel Lindberg og er utrolig dyktig. Dere kan se mer av hans fotografier HER

Min inspirasjon denne gangen har vært min kjærlighet til mine barn, og takknemlighet for at jeg har dem.
Hovedtema i maleriene og tittel på utstillingen er "Umistelig".
En tittel som falt naturlig og nesten nødvendig å bruke på "Hjertene" mine denne gang.
Umsitelig det er alle mine kjæreste tre - mine barn "Perleøye", "Gullehjerte" og "Lille Engle".
Som mange av dere vet opplevde vi et mareritt i vinter der mellomstemann ble alvorlig syk. Maleriene mine symboliserer for meg redselen for å miste et barn, håp, takknemlighet og ikke minst glede over livet og de "grå hverdagene".

Jeg kjente at det var godt for meg å male disse maleriene.
Utstillingen "Umistelig" er fremfor alt et takk, og en påminnelse om hva de viktigste tingene i livet er.
For meg er det mine barn.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar