Sider

tirsdag 1. november 2011

Halloween & vannkopper


Jeg var i mange år så i mot Halloween, og syntes det var noe skikkelig tull. Etterhvert har jeg sett og opplevd at dette er en av de dagene i året som mine barn gleder seg svært mye til.
I går var det stor stas for ungene mine å få kle seg ut og gå en runde i nabolaget. Mitt lille Halloweentroll og min lille Batman gikk en liten runde til 6-7 av våre nærmeste naboer, sammen med Vilde. Da var de fornøyde og ville hjem.
Halloween-katten tok en lengre runde ilag med ei venninne. Hun hadde hodepine, men ville gå allikevel.
I morges våknet hun opp med vannkopper...!
I så mange år har jeg "prøvd" å få henne smittet med vannkopper, og så var hun innom jobben min ett par turer før helga og har nok hentet opp vannkoppene der. Nå er det bare å vente å se om småbrødrene også får dette. Minstemann har tre og en halv mistenkelig prikk på ene foten sin, så vi får se i morgen om det er borte eller om det har blitt noe mer. Egentlig kjekt om alle tre bare ble ferdige med det. Det er så greit når ungene får barnesykdommer før de blir voksen. Voksne som får barnesykdommer blir som regel mye, mye sykere enn barn.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar