Sider

fredag 30. september 2011

Tid for å bruke de kreative sansene

 Tror jeg har lagt ut utallige bilder av barna mine som sitter og maler, tegner eller limer ved kjøkkenbordet... Jeg selv blir ikke lei slike bilder. Det er noen av de flotteste motivene jeg vet om - barn som holder på med noe kreativt :)
Minstemann i familien fått mer og mer interesse for dette feltet også, og "mor sjøl" blir jo så glad da :)
Nå som vi går mot mørkere kvelder og mere "innetid", så har jeg lovet mellomstemann at vi skal rydde og ordne i vårt lille kjelleratelje og kjøpe nye lerret og farger.
Jeg tror faktisk jeg skal gå over fra olje til akryl. Det er langt mindre gasser  og lukter med akryl, og da er det mulig for barna også å være mer sammen med meg og male.
Gleder meg til å sette penselen på lerrete igjen - det er lenge siden sist.
Nå skal jeg nyte denne fredagskvelden og resten av helgen sammen med familien og bare slappe av helt frem til søndagskvelden. Da venter litt jobb.



1 kommentar:

  1. fina bilder på en målande kille:))så kul att ha kvar sen/kram från norra sverige

    SvarSlett