Sider

mandag 19. september 2011

Bad under oppussing

SLIK så badet vårt ut igår...
Klarer nesten ikke å forestille meg at det kan bli et pent bad ut av dette.
I dag var her en snekker og begynte å legge plater på veggene og fylte sement på gulvet.
Her ser virkelig ikke ut...
Men når jeg ser på alle de pene flisene som ligger stablet opp på rommet ved siden av så tenker jeg at dette kommer til å bli kjempe bra! Det er bare så slitsomt å vente... :o)


Denne redselsfulle badreromstapeten er røsket vekk og kjørt på dungen!

Nå skal lyseblått gulv og "blå strå" erstattes med hvite og grå fliser :O)




4 kommentarer:

  1. Uff, jeg misunner dere ikke :-( Men tenk hvor deilig når det blir ferdig, da glemmer man fort hvor slitsomt det var mens det stod på..

    SvarSlett
  2. Den som vente på nå godt, vente jo som kjent ikke førgjæves e d ikke d dæm sir? ;o) Trur nu d blir kjæmpeflott når dokker blir færdi og du ska se at da e alt rot og jobb glæmt når du kan storkose dæ på nybade. Glær mæ å se bilda framover!
    Ha ei super uke, sjøl om æ rægne me at mæstpartn av "fritia" går me tel oppussing.
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Blir nok veldig bra til slutt, gleder meg til å følge prosessen.

    Fin tirsdag til deg, klem.

    SvarSlett
  4. Så spännande. Nytt badrum finns i mina tankar också. Har bara inte kommit så långt som till handling ännu;) Kram/ Fia

    SvarSlett