Sider

tirsdag 27. september 2011

Gulvflisene er lagt

Gulvet er lagt, men det blir ikke fuget før i morgen. Synes det begynner å bli så fint nå :)
Baderomsinnredningen blir montert og satt på plass på torsdag.
Vi har brukt disse håndtverkerne:
Brødrene Liljebakk
El-innstalatøren og
Ofoten Rør Narvik.
Jeg er KJEMPE fornøyd med dem. Det har gått radig unna, og jobben de gjør en meget bra.

I kveld var jeg og guttene hos farmor og lånte hennes to bad. Guttene ble puttet oppi boblebadet. Tror de kommer til å savne den hyppige badingen nå som vi får vårt bad ferdig (blir ikke noe badekar hos oss). Vi har brukt ENORME mengder varmvann hos min farmor/"Oldebeste" de siste ukene....

 I morgen skal jeg ta meg en tur på Damenes Aften på Bohus. Håper at jeg finner noe fint til badet.
Blandt annet handuker. Her skal nemlig alle rosa, orange, beige og lyseblå handukene i søpla. De vi har er mer enn utvasket. Kan ikke si at jeg har prioritert så mye nytt og fint til badet vårt til de årene som vi har bodd her. Grunnen til dette er helt klart at badet vårt har vært så trist og trasi at det har ikke gjort noen nytte fra eller til med med nye og pene ting der inne...


2 kommentarer:

  1. Fine fliser dere har valgt:)

    Jeg "rydda" også i håndklær når vi flytta inn i huset og nytt bad.....men jeg kasta de ikke....brukte de som filler til malingssøl etc.....og nå er de borte borte:)

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint ut, deilig med nytt bad :-)

    SvarSlett