Sider

lørdag 24. september 2011

Mamma og gutta på tur


 I dag har guttene mine og jeg vært på tur. Vi gikk til St.Hanshaugen, og hadde virkelig en helt fantastisk dag i den strålende høstsola!
Guttene hadde med seg hver sin sekk med selvsmurt niste, ei lita flaske med drikke og frukt.
Med seg hadde de også hver sin liten bøtte som de kunne legge småting de fant på turen og som de ville ha med hjem.
Aron har store planer med alt det han samlet med seg av blader, kvister, strå med mer. I morgen skal vi lage noe av det han fant. Lille Gussemann derimot svirret mye rundt og viftet med pinner, og var meget, meget opptatt av høyspentmaster, strøm, malmbåter og litt bekymret for elgen. Minstemann hadde med andre ord ikke helt samme blikk for de detaljene som storebror :o)
Det er morsomt å gå slik på tur med ungene og se hvor ulike ting som opptar dem, og hvor ulike observasjoner de gjør.
Jeg lærer hver dag så utrolig mye av mine barn :o)









Fortsatt god helg til dere alle!






2 kommentarer:

  1. Hei
    Kom innom bloggen din idag for første gang :) En kjempekoslig blogg å besøke, hit kommer jeg gjerne igjen!
    Ha ei herlig helg.

    SvarSlett
  2. Kor koseli dokker har hadd d på tur i finvære! Deili når høstn e så fin som vi har hadd tel nu, og så mye spennanes som man kan finne i skogen. Ser jo ut som han Aron e blidd skikkeli tøff når d kommer tel edderkoppa sia sist han sjekka ut en sånn ekkel skapning. :o)
    Ha ei fortsatt flott hælg lamme dine!
    -klæm-

    SvarSlett