Sider

søndag 14. august 2011

Herlig barnekunst og "nytt rom"


Nå i helgen har jeg ordnet litt på rommet til "Gullehjerte" Aron. Han har tidligere hatt en stor seng med sile og plass til å leke under, men den tok enormt mye plass i rommet.
Vi så hvor praktisk og greit det var med sengen som vi kjøpte til minstemann tidligere i sommer. Ei seng som har fire skuffer under, så vi bestemte oss for å skaffe likedan til Aron.
Mens jeg enda holdt på å skru ned gammel senga og ryddet ut av rommet fant jeg ut at jeg like godt kunne ta å male gulvet hvitt. Det ble gjort på onsdag og torsdag.
Det ble en helt ny romfølelse. Luftig og lett ble rommet, og det ble bare så mye bedre lekeplass på gulvet med den nye senga :o)
Ellers håper jeg at dere tar dere en ekstra god titt på alle de flotte maleriene Aron har på rommet sitt.
De har han malt selv da han var 4.5 år.
Aner en liten kunstnerspire i ham :o))))




4 kommentarer:

  1. Utrolig kule bilder gutten din har laget!!!
    Tror nok mine også skal få slå seg løs når deres rom skal ordnes til og pyntes opp :) Hva er vel bedre enn hjemmelaget?

    SvarSlett
  2. Heja Eva;)

    Så fint rommet blei - arti å se at du stadig male gulvan dine hvit, huske nemlig ei som ikke va vældi stor fan av det før nån år sia, men velkommen etter;)))

    Flink har du vært og Aron e jo rene malemester`n og det stamme nok fra dæ;)

    Håpe dåkker nyte det siste av sommeren!Klem C

    SvarSlett
  3. For noen herlige bilder, er nok en liten kunstner i den karen ja.

    Et nydelig rom har han fått seg òg, er i gang med å fornye litt på 6 åringen min sitt rom, og har lurt på å male gulvet hvitt. Og etter å ha sett disse bildene, tror jeg at jeg må gjøre det.

    Ønsker deg en flott kommende uke, klem.

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Hvor har dere kjøpt senga?

    SvarSlett