Sider

mandag 22. august 2011

Første skoledag


Aron - "Gullehjertet" vårt begynte på skola i dag! Det har virkelig vært en fin dag, og en dag som levde opp til alle forventninger!
Lykken var stor da han fikk både ei bok, en ukeplan og LEKSER :o)))))
Det varmet så godt i mammhjertet mitt da jeg så den herlige gjengen av små forventningsfulle sjeler som sto ute i skolegården, med hver sin rose i hånda - gitt av rektor N.
Tenk så mye de har i vente! Tenk alle muligheter, alle utfordringer og alle erfaringer de skal gjøre seg.
Et nytt "trinn" i livet er nådd.
Mitt lille gull begynner å bli litt stor... <3 










4 kommentarer:

  1. Gratulerer med skolegutten! En nyyydelig gutt:) Jeg har også en gutt som begynte på skolen i dag... Et nytt kapittel i livet deres har startet! En flott blogg du har! Har en liten giveaway på gang inne hos meg om du får lyst til og ta en titt! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye me skolegutt i huse! Huff kor fort tia går, tel næste år e d vi som ska stå spent utaførr skola førr 1. skoledag. Syns jo han e aaaaaalt førr litn, sjøl e han jo kjæmpestolt over å være størst i barnehagen og førskolegutt. :o)

    SvarSlett
  3. Gratulere med stor gutt, ja, det er noe spesielt når barna begynner på sin første skoledag. nydelige bilder av skjønne unger, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  4. är nåt speciellt med första skoldagen:))fina bilder/kramar från norra sverige

    SvarSlett