Sider

lørdag 9. juli 2011

Polkadott-vegg

Nå er jeg snart ferdig med all maling inne på minstemann sitt nye rom. Min datter Elise kom på en genial idè. Hun ville at jeg skulle male rundinger på veggene. Vi valgte ut den minste veggen, så brukte jeg et malingslokk til mal og lagde en pappsjablong. 
Jeg synes virkelig det ble kjempe stilig med "polkadotter" på den ene veggen :o)
Kjekt å få god innspill og ideer når man pusser opp barnerom!
Gleder meg så til vi skal inrede, men gulvet må få herde ei stund får det tas i bruk.
Andre strøk er nettopp tatt på gulvet. Tror jeg skal ta tre strøk, men får se når det har tørket.



1 kommentar:

  1. Å så fint rummet blei. Ja, det var så trist å reise ifra dokker. Nu skal jeg försöke å lage en egen blogg der dokker kan gå inn å se hva vi har for oss. Idag har jeg brukt dagen til å skaffe nye blomster ettersom de jeg hadde ute törka mens vi var i NARVIK, Önske at jeg kunne flyge gjennom internetsladden og hente dokker hit. Koselig å se bilda fra da vi var i Ornesvika

    SvarSlett