Sider

fredag 8. juli 2011

Nytt gutterom + litt ferie


Her holder vi på for fullt med ei "lynoppussing" av et av soverommene. Minstemann har til nå hatt ca 4.5kvm å "boltre" seg på, men nå skal ha få nytt rom med om ikke så mye, men litt mer plass.
I går var han, jeg og storesøster i huset ute og kjøpte ny seng til ham med mange skuffer under.
Vi har kastet ut klesskapet fra dette rommet for å få litt mer gulv/lekeareal.
Jeg merker at en liten kar på snart 4 år er meget utålmodig, og trodde at rommet skulle stå ferdig og klart så snart seng og maling ble innkjøpt ;o) Jeg skynder meg alt jeg bare makter, men dessverre rår jeg lite over tørketiden til malinga...
Ellers så har pappsen i huset og mellomstemann tatt en liten ferietur ut til Vesterålen og Lofoten for å rekke å møte litt slekt som er hjemme der på ferie.
Selv er jeg, minsten og Elise igjen i byen, for her er feriefolk hjemme også.
Tror det er veldig stas for Aron å være på "guttetur" ilag med pappa :o))))

Gulvet blir så lyst og fint. Rommet kommer til å virke større med hvitt gulv. Det så vi da jeg malte Elises rom i fjor.

Gustav en liten tur i Ornesvika i formiddag. 

Her går det unna... Vippedyre fikk virkelig vist hva det går for....

Her er Aron så kry i sin nye fotballdrakt like før han og faren dro på guttetur.
Aron har ikke fulgt i sin fars fotspor når det gjelder fotball....
Faren er inbitt Arsenal supporter, mens som fotballkjennere kan se av bildet her over så heier Aron på The Wolves... :o)))

3 kommentarer:

  1. Så koselig dere har det!
    Fortsatt god sommer, klem, M

    SvarSlett
  2. Kommer til å bli kjempefint :D
    ønsker deg en fin helg
    /myr

    SvarSlett
  3. Ååå, så spennende. Bløir nok stas :)
    Klæmmer

    SvarSlett