Sider

tirsdag 12. juli 2011

Gustav sitt rom møbleres

Jeg og Gustav klarte rett og slett ikke å vente lenger med å begynne å møblere på hans nye rom...
Skulle nok egentlig ha malt et til strøk på gulvet og latt det herde noen dager, men slik ble det ikke...
Gustav sa: "Mamma, kan æ få leke på nyrommet mitt med duplo?" og da var jeg ikke tungbedt :o) Jeg har jo gledet meg så til å flytte inn tingene hans og lage en liten kosekrok til han og alle bamsene.
Tok opp det gamle servantbordet som vi kjøpte på loppemarked på Melbu  ifjor. Det passer godt inn her synes jeg.
I morgen kommer den nye senga til Gustav, med mye lagringsplass under. Er spent på hvor mye gulvplass den egentlig tar... Den er jo faktisk 200x90, så regner med det ikke blir så altfor god gulvplass igjen.
...
Ellers så kom nå Aron og Tom-Espen hjem fra gutteturen sin idag. Godt å se dem igjen :o) 
Aron pratet ustoppelig om Hurtigruteturen som de hadde vært på i går.
Ære være farmor Dagmar som var så snill å spanderte en slik tur på dem.
Det blir nok et minne for livet for Aron!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar