Sider

søndag 3. juli 2011

En lengsel...

Bilde: Et av mine tidligere malte malerier. Henger på veggen hos en av mine beste venninner :o)

Plutselig kjente jeg et savn eller en slags lengsel. En lengsel etter å stå nede i mitt "lille kjellerateljè" og male. Det har som mange av dere vet vært et hektisk halvår - med "Gullehjertes" sykdom i vinter hvor alt for en stund ble snudd helt på hode - god helse og friske barn var ikke lenger en "selvfølge". 
Så startet arbeidet med å få tilskudd til vår nye private barnehage. Det ble mange runder og arbeid før vi fikk klarhet i om kommunen ville gi oss tilskudd eller ikke.
Når det var klart satte vi igang for fullt for å få klargjort ny barnehage, samtidig som jeg var i full jobb i kommunen.
Det har vært travelt.
Nå begynner jeg å senke skuldrene litt, og ser at ting i ny-barnehagen faller mer og mer på plass. Og til dere som ikke vet, så er alt nå bare bra med vårt elskede "Gullehjerte" :o)
Han er en frisk og rask 6-åring, som er MER enn klar til å begynne på skola!
Jeg kjenner at livet er godt.
Jeg kjenner at jeg har mye å være glad og takknemlig over.
Nå kjenner jeg at det er tid til å trekke pusten litt og gjøre seg noen refleksjoner.
...
Og da kom plutselig denne lengselen...
Savnet etter å få "male ut" alle gode tanker og følelser.
I sommer skal jeg  jammen ta meg tid til å få malt litt. Det kjenner jeg vil bli godt :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar