Sider

onsdag 13. juli 2011

Barnerom og tanker om blogg


Nå begynner Gusse-liten sitt rom å bli rimelig klart. Det mangler litt småting på veggene, ei hylle mm, men ellers er rommet nå beboelig :o)
Han sov der i natt for første gang, og det var jammen ikke helt lett for ham å finne roen i sin store nye seng - og med storebror rett over gangen.
Det ble mye prating mellom de to rommene, og storebror var blant annet oppe og hentet litt vann til sin "ny- innflyttete" nabo.
Tror kl. var nærmere 22 før det ble stilt der oppe... :o)
Ellers har jeg noen dager nå vært i tenkeboksen i forhold til bloggen. Jeg har spekulert en del på om jeg fortsatt skal ha en "åpen blogg" eller om jeg skal ha en blogg som er mer privat og for de aller nærmeste.
Etter noen dagers tenking og litt frem og tilbake, så har jeg kommet frem til at jeg velger å beholde den åpen allikevel - iallfall inntil videre. Jeg har jo fått mange flotte bekjentskaper gjennom bloggen, og jeg liker godt å "gå på besøk" i bloggverden selv.
Har også opplevd enorm støtte fra mange av dere i vinter da vi hadde det tøft i forbindelse med sykt barn. Det betydde mye for meg/oss.
Det som kanskje er noe å tenke på av og til det er jo at "hvem som helst" kan gå inn og se og lese om oss, og er det alltid like greit? 
Tja, jeg vet ikke helt. Kjenner faktisk at jeg er litt usikker...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar