Sider

fredag 24. juni 2011

Siste dag på jobb i kommunen

I dag hadde jeg min siste arbeidsdag i Narvik kommune - dvs jeg tar ferie nå. Min sluttdato er egentlig 31 juli.. Det er litt vemodig og rart å skal slutte i kommunen, samtidig som jeg gleder meg stort til nye utfordringer som styrer og medeier i Ørarampen barnehage.
...
Når jeg forlater jobben min i kommunen så er det med utrolig mange gode minner og erfaringer med meg i "bagasjen". Menneskene jeg har samarbeidet med og jobbet ilag med har lært meg mye - både i forhold til jobben og i forhold til "selve livet". Ikke minst var det det godt å ha gode kollegaer rundt seg i vinter da det stormet som verst og mellomstemann var så syk.
Medmennesker som støtter, bryr seg og viser omsorg er helt uvurderlig i stunder hvor livet byr på ekstra store utfordringer.
Gjengen jeg forlater på kommunen i dag er en fabelaktig gjeng, og jeg kan love at jeg kommer til å ha dem alle som en med meg videre i hjertet mitt :o)
Et stort takk skal de ha for noen flotte og lærerike år!


Bilde: Kollegaer på huset hadde gått sammen og kjøpt meg blomster og et gavekort.
En av mine kollegaer hadde itillegg kjøpt en flaske med "sprudlevann" ;o)

God helg til dere alle!


2 kommentarer:

  1. Ja,det er bestandig trist å slutte på en arbeidsplass hvor en har trivdes godt - og samtidig artig med nye utfordringer. Lykke til med ørarampen!
    :-)

    SvarSlett
  2. Lykke til i den nye jobben, og kos dæ i ferien, ha en fin søndag, hilsen Lisbeth :)

    SvarSlett