Sider

onsdag 29. juni 2011

Ny jobb


Ja da har jeg vært i ny jobb siden mandag. Det var veldig merksnodig å sitte alene i det store huset. Rarest var det å spise lunsj i all ensomhet.. Det som er greit når jeg har sittet slik helt alene og det har vært så stille rundt meg er jo at jeg har fått jobbet skikkelig effektivt.
Har fått gjort mye disse dagene, men jeg ser at jeg nok kommer til å tilbringe en del timer i barnhagen i sommer også.
Ja, ja det er slik det er når man skal starte opp noe nytt ;o)
Heldigvis er det mange som har hjulpet, og som hjelper oss for at det skal stå klar en fin, trygg og god barnehage klar til 1.august i år.
Til alle dere som har hjulpet oss: TUSEN, TUSEN TAKK! Lenge leve dugnadsånden :o)))

Så må også få si at jeg virkelig, virkelig ser frem til Ørarampen barnehage skal åpne og fylles av folk  - store og små ;o)))
Her under følger noen bilder fra barnehagen. Begynner som smått å få litt material og leker på plass.
I dag hadde jeg en skikkelig stor "shoppe-runde" og handlet inn en del formingsmateriell, men må ha MYE mer av både det, leker, bøker og annet.







4 kommentarer:

  1. Så koseli d blir, du e skikkeli flink og kreativ! Heldi e di småtrollan som ska tilbringe dagan sine i en flott barnehage. :o) Lykke til videre!
    -klæm-

    SvarSlett
  2. Du har fått det kjempetrivelig der, ungene kommer til og elske og være der, det e så lyst og fint, lykke til i din nye jobb, det blir sikkert en suksee, ha en fin kveld, hilen Lisbeth :O)

    SvarSlett
  3. Hei vennen.
    Så flott det ble. Dere har virkelig vært kjempeflinke. Ungene kommer nok til å trives godt der. Lykke til i nyjobben.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  4. Hei Flinka

    Det ble jo skikkelig koselig, dere har gjort en kjempeinnsats. Det blir arti for ungene og omgi seg med så masse flotte farger :)Du er jo så kreativ å flink :)
    Jeg driver å kjøre flyttelass til Beisfjord å har sett hvor dere står på. Masse lykke til.
    Klem Cathrine N

    SvarSlett