Sider

lørdag 4. juni 2011

Leker til Ørarampen


Nå har det vært stille fra denne fronten ganske lenge. Det er nesten så jeg har vurdert å legge ned bloggen for ei stund. Tiden har rett og slett ikke strukket til. Det er litt hektisk med to jobber samtidig. Min vanlige jobb i kommunen (som jeg snart skal slutte i) og min nye jobb i Ørarampen barnehage, som har tatt det mange av mine kveldstimer og helger. Jeg prøver å legge bhg.arbeidet til tider på døgnet hvor barna har lagt seg, så det har blitt en del sene kvelder.
...
Denne uken har jeg forøvrig vært skikkelig syk i tillegg, men det går bedre nå. Bortsett fra ei skrekkelig hodepine som ikke vil slippe taket...Huff.
..
Når man føler seg slik som jeg har gjort denne uken - sjuk (og sliten), ja så er det virkelig herlig med ei oppmuntring!
Ei venninne av meg fra organisasjonen Liv laga tilbydde seg å dra på IKEA og handle leker for barnehagen. Vi ble enige om et maxbeløp, og hun suste avgårde til IKEA - fylte opp to store Norgespakker (smekkfulle) med kosedyr, togbane, små kjøkkenting, smekker, reflesvester mm, mm
Gjett om det var glede å åpne opp og se alt det flotte som barna i Ørarampen skal få kose seg med :o)
...
Ikke nok med det ei kjempe kjekk Narvik-jente ryddet i lekene til barna sine og kom med fire kolli leker og bøker - duplo, Barbie, biler mm :o)
Tenk så snilt!!!!

Tusen takk til de herlige jentene Siv-Lise og Marianne!

2 kommentarer:

  1. Kor mye fint dokker har fådd av leka, blir nok nån vældi glae småtroll som kommer i helt ny barnehage me masse helt nye leka.
    Usj, så irriteranes å bli syk når man har 100 balla i lufta og absolutt ikke føle at man har tia tel å ligge under pledde på soffan. Du får ha go bedring, håpe hodepina gjer sæ så du blir helt frisk nu. Hodepine e slitsomt og irriteranes, meste liksom orken tel d mæste.
    -gobedringsklæm-

    SvarSlett
  2. Ønsker dæ god bedring, det e ikke lett og ha 2 jobber, med barn , mann og hus, du må ikke slite dæ helt ut, kor bra du har snille venner som hjelper til lykke til med barnehagen, og ha en fin Lørdags kveld, hilsen Lisbeth :O)

    SvarSlett