Sider

søndag 19. juni 2011

Familiekos og barneløp


Det har vært travle tider i det siste. De som kjenner meg vet at det er "arbeid til oppover ørene" i disse tider før jeg slutter i min gamle jobb og frem til den nye barnehagen vår skal åpne.
I et par uker nå har det vært litt for lite tid til å bare slappe av og kose seg ilag med familien.
Derfor var jeg fast bestemt på at denne helgen skulle jeg ikke bruke på noe annet enn til "ting og tid" som inkluderte familien.
I dag dro jeg og "mine tre håpefulle" til byen for å delta på Barneløpet . Jeg hadde god hjelp i størstepia mi som sprang sammen med mellomstemann. Selv sprang jeg med minsten.
Aron var veldig klar på at de var med på dette for å hjelpe andre barn. Han husket godt fra i fjor.
...
På ettermiddagen stod gubben i huset for grillmiddag, med både kjøtt, hamburgere og laks på menyen.
Begge mine bestemødre kom og var sammen med oss.
Farmor ("Beste" som jeg kaller henne) hadde med seg masse flotte hageblomster til meg!!! To slike svære nydelige planter som den på bildet her over, og fire frodige spanske margeritter i ulike farger!
Lykke - det er det jeg kjenner over å få være så heldig å ha denne herlige familien.
Det har vært godt å få senke skuldrene litt og få ned stressnivået, og bare være sammen med mine nærmeste.
Barnehagen den skal bli klar til oppstart den. En hel del arbeidstimer må vi nok påregene før den står klar,  men for å hente krefter og overskudd må jeg også ha tid ilag med mine "kjære" :o)

Ei herlig helg ønsker jeg dere alle, og ps om noen i Narvik-området har noen bærbusker (rips og solbær) tilovers så vil Ørarampen barnehage mer enn gjerne ha disse ;o)))






1 kommentar:

  1. La merlke til med en gang den fine blomsterampelen du hadde hengende ved døra di :)
    Flottebilder av søte sommerunger, ha en fin søndag, Lisbeth :O)

    SvarSlett