Sider

søndag 8. mai 2011

Små detaljer...

Et bitte-lite bildeskred av siste "nyheter" borte i lokalene til Ørarampen barnehage.
Holder på å lage litt småpynt og slikt, som jeg håper kan være til inspirasjon og glede for barna :o)

Har samlet (og samler fortsatt) syltetøyglass og andre glass som jeg dekorerer med glassmaling. Disse skal vi ha malepensler i, men jeg skal også dekorere noen plastbokser for å ha skjell, kongler, perler mm mer i.

Hyllene her skal fylles opp med spennende ting.

En liten detalj fra vinduspartiet. Skal kjøpe to lyse, nesten transparente panellengder. Her skal lyset få slippe til :o)

Små glassfat som man feks kan blande farge på.

Ønsker dere alle en riktig god uke, og vær så snill og send gode tanker om at vi skal få lov å åpne vår barnehage til høsten.
Beklager at jeg ikke har svart på kommentarer i det siste, men nesten all min fritid har gått til å jobbe med og for barnehagedrømmen min...

4 kommentarer:

  1. Så flotte glassene blei! Superfint.
    Klem Billa

    SvarSlett
  2. Du e så utruli flink og kreativ. Ørarampen barnehage kommer tel å bli en flott plass førr di små, d e æ helt sekker på. Ska krysse alt æ har førr at ting ordne sæ førr dokker, ikke bare d at d trænges flere barnehageplassa men kan ikke se at kommun har råd tel å meste en så flott barnehage. Du/dokker gjør en kjæmpejobb! Stå på videre! :o)

    SvarSlett
  3. Æ sir mæ enig i det ho Cathrin sir over her :)
    Kjempefine små detaljer!!

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  4. Æ si mæ også enig med de to over her,kjempefint :O) Lisbeth

    SvarSlett