Sider

lørdag 7. mai 2011

Kunstutstilling i barnehagen

Et kort innlegg fra Huset på Holmen. Her har det vært mer enn hektisk i det siste, og jeg har ikke hatt ork eller tid til å lage noen innlegg.
Vi står på tur nå og skal til min farmor på middag, men jeg hadde lyst til å vise noen bilder fra kunstutstillinga som har vært i barnehagen til guttene våre. Personalet der er bare helt fantastiske. De har jobbet med et prosjekt over flere måneder nå og så inviterte de oss foreldre på kunstutstilling! Absolutt en ide jeg kommer til å å låne når vi starter Ørarampen barnehage - om vi får lov da. Administrasjonen i vår kommune har plutselig snudd i saken om de skal gi oss tilskudd pga den dårlige økonomien kommunen har... Problemet er at det er altfor få barnehageplasser sett i forhold til søkermengden. Jeg har stor tro på at våre politikere gjennom tverrpolitisksamarbeid skal få dette i havn til syvende og sist. Endelige svaret får vi etter formannskapsmøtet den 12.mai.
Så som dere forstår så går vi spennende tider i møte...
Men jeg er optimist og tror virkelig at dette skal gå bra!
Er faktisk så optimistisk at jeg har vært og hengt opp gardiner i barnehagen i dag ;o)
Bilde: Pingviner på Sydpolen


Bilde: Pingviner 

Bilde: Her var det servering som virkelig sto i stil til en kunstutstillingen. Fingermat og sjampisbrus

Bilde: Gussemann viser oss ivrig noe han har laget
...

Bilde: Ny-barnehagen - møblene vi har kjøpt rimelig fra en bedrift i Narvik. Dette kommer til å være pauserom/kontor og til tider lesekrok :o)



Bilde: Nå er guttene mer enn klare til å dra til ho "Oldebeste".



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar