Sider

søndag 22. mai 2011

Hjemmeside

Det blir lite blogging på meg nå som vi holder på med barnehagen. Det er mye som skal være klart til 1.august, og det jeg bla har holdt på med de siste dagene er å prøve å få hjemmesiden vår opp og gå.
Har fomlet noe fælt, og flere ganger ønsket at det var like lett å administrere ei hjemmeside som det er med bloggen.
Etter mye prøving og feiling så ser det ut til at jeg begynner å forstå litt hvordan det hele fungerer.
Ta en liten titt og kom gjerne med innspill/ideer om hvordan jeg kan utbedre den (PS det står feil i toppmenyen og i sidemenyen, men det må noen hjelpe meg med).
Hjemmesiden til Ørarampen barnehage finner du HER
Her over ser dere noen bilder av kontor/pauserom. 
Idag har forresten jeg, Gustav og en av de andre eierne vært i intervju ang.åpninge av barnehagen og at vi tilslutt fikk midler. Håper intervjuet blir ok, og at det vi sa kommer riktig frem på trykk. Er alltis litt skummelt når noe skal i media - om man har blitt oppfattet riktig eller ikke...
....
Ellers har vi hatt et kjempe koselig besøk i dag. En arbeidskamerat av Tom-Espen, samboeren han og deres skjønne, lille gutt på 6mnd. 
Våre gutter ble så "ville og gale" av at vi fikk besøk at det var nesten nifst... De klatret og herjet, og var mer som to små apekatter enn gutter...
Tydelig at vi kanskje bør ha besøk litt oftere, mulig de da ikke vil bli så ekstremt oppspilte...?
Ja, ja håper at vi får besøk av den lille familien følere ganger, for det var virkelig koselig.


3 kommentarer:

  1. Innom for å ønske deg en god søndag.
    Lykke til videre ned arbeidet.

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Lykke til med barenhage. Ønsker en fin søndag videre.

    SvarSlett
  3. Lykke til med barnehagen, leser i Avisa hvor engasjert du er i den, ha en fin dag,
    ps. må skrive annonym her, for æ har problem med kontoen min, Lisbeth i stallnilsen :O)

    SvarSlett