Sider

tirsdag 17. mai 2011

17.mai

Vi har gått i barnetog i dag, og jammen var jeg glad for de nye jakkene til guttene som jeg kjøpte på salg her om dagen. Været i dag var surt og småkjølig.
Selv dro jeg kåpa over bunaden, og orket ikke å bry meg om at det slettes ikke så særlig pent ut.

Nå er vi hjemmom en liten tur før vi skal dra og spise middag hos middag hos min farmor.
Gustav har foretatt et skjorteskifte etter at kvitskjorta ble tilgriset med saftis...

Her sitter jeg og guttan. Vi er egentlig rimelig slitne og trøtte. De siste nettene har vi sovet litt si som så - guttene hoster fælt på natta og er så tette i nesene. Merker på humøret til guttene at de er slitne. Her er litt småkrangling og surking... Blir nok tidlig kveld på oss alle sammen.
Nå skal det bli veldig godt å dra til ferdigdekket bord :o)



1 kommentar:

  1. Kjempefine 17 mai bilder av deg og guttene, ha en toppers dag idag og ,Lisbeth :O)

    SvarSlett