Sider

mandag 11. april 2011

Takknemlighet

I dag er det nøyaktig 2 måneder siden "Gullehjerte" ble akutt alvorlig syk og vi dro til Tromsø med luftambulanse. Det er som det er ett "helt liv" siden, samtidig som om det føles som om det var igår.
Aldri har jeg vært mer redd og sårbar enn da.
Og aldri har jeg vært mer takknemlig over livet og alle 
dagene vi får, enn det jeg har vært nå i ettertid.
Ingen gave er større enn  det å få være frisk og få ha friske barn.
Jeg setter umåtelig stor pris på hverdagene -
på de lyse dagene,
på å trekke frisk luft dypt inn i lungene og kjenne at livet er godt, og at 
barna mine gir meg så enormt mye glede i livet!!!

Bilde: Soldekorasjon - barneavd. i Tromsø

Bilde: "Sykkelfly" -  dekorasjon i taket, barneavd. Tromsø

Bilde: Gullehjerte - frisk, glad og lykkelig!!!

3 kommentarer:

  1. Hærlig innlegg. Klæmmer til dere!

    SvarSlett
  2. Rørende fint innlegg...
    KLEMMER til deg fra meg:)

    SvarSlett
  3. Huff! Slike opplevelser gjør noe med oss js... Har selv opplevd dette for 8 år siden og har enda problemer med å holde tårene tilbake når jeg snakker om det. Men samtidig så er det jo den største gaven på jord når ting har gått bra :)
    Klæm!

    SvarSlett