Sider

søndag 3. april 2011

Mini-cruise med Hurtigruten

I dag var Aron og jeg på et mini-cruise med Hurtigruten inn til Rombakken. For de av dere som kjenner oss så vet dere at Aron er en ekte og inderlig Hurtigrute-entusiast.
Været var grått, fjorden "småbølget" og vinduene rimelig flekkete av sjøsprøyt, men jeg ble sikker på at turen var vellykket etter Aron sin målestokk da vi nærmet oss Narvik og han med lav stemme sa: "Det hær har vært den BÆSTE dagen i mitt liv."
Så deilig å kunne glede en liten fyr :O)
...
Dessverre var det ganske tungt for ham å si hade til Hurtigruten. Det ble mange tårer.
Vi har nå til og med nettopp vært å vinket den gårde da den forlot havna kl.17.00.
Aron er veldig, veldig lei seg for at det er et helt år til neste gang den kommer.
Jeg våger ikke å fortelle ham enda at dette kanskje var den siste Vinterfestuka den kom hit....



2 kommentarer:

  1. Kor koselig det hørtes ut , turen dere tok, merkelig at en liten gutt er så frelst av Hurtigruten,:)
    Håper at det ikke er siste gang den kommer hit, for det har jo vært et fast innslag med VU.

    SvarSlett
  2. Så utrolig deilig når ungene er super-fornøyde med dagen sin:-) Og for en morsom interesse han har.. Får virkelig håpe hurtigruten kommer til neste år også, for da har vi tenkt å gjøre det samme med barna:-)
    Har lagt meg som følger hos deg, koselig om du vil følge meg:-)
    ha en fin dag:-)

    SvarSlett