Sider

tirsdag 19. april 2011

Dagen i dag


I dag har jeg og de tre gullene mine litt forskjellig vi skal gjøre. Nå snart skal vi en tur opp på sykehuset for "Gullehjerte" må ta noen blodprøver. Han følges godt opp, selv om han er friskerklært nå og verdiene har vært stabilt gode etter vi kom hjem fra Tromsø. Jeg veldig glad for den gode oppfølgingen - det gir trygghet. 
Så skal vi en liten tur på Byggmakker og kjøpe litt maling, og  på butikken for å kjøpe litt kaffebrød. Deretter pakker vi med oss et lite lass med leker og drar bort til den nye barnehagen. Jeg klarer kanskje å få lagt litt tapet i noen hyllerom - med god hjelp fra "Perleøye" :o) I mens kan guttene leke og kose seg litt. De synes det er KJEMPE spennende med den nye barnehagen!
Så håper vi at Oldebeste tar stikker innom oss en liten tur og tar en titt på de koselige lokalene vi skal drive Ørarampen barnehage i påvente av nybygget.
...
Ellers må jeg bare si at vi fikk en trist start på påsken i år. Guttenes oldemor som bor i Vesterålen døde i går.
Nå er det ingen igjen lenger i besteforeldre-rekka til mannen min.
Det er rart og vemodig.
Noen ganger føles det som om menneskene rundt oss skal være der for alltid, og mange av oss tenker nok  ofte på alt man skal få tid til sammen - en gang...
Det er leit å tenke på at vi ikke har vært så ofte i Vesterålen som vi kanskje burde ha vært. Det har liksom blitt med en gang i året.
Ja, sånn er livet...
...

Her på Huset i Holmen skinner sola i dag og det kjenner jeg gjør godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar