Sider

lørdag 23. april 2011

Barnas byggeprosjekt

I dag har vi hatt middagsbesøk av min farmor, min mormor, min onkel og min kusines eldste datter. Gubben min hadde laget den herligste lammesteika dere kan tenke dere.
Han er en mester på kjøkkenet det må jeg få si.
Etter en dag med mye påskegodt, brus og sukker ble guttene mer og mer livlige, og det ble på tide å komme seg ut og nyte godværet (og få ut litt overskudd av energi ;o).
Planker, spiker og hammer ble funnet frem og guttene satte igang med et prosjekt på verandaen på baksiden (må bare få understreke at den SKAL males i år...).





Med litt knyte-hjelp fikk guttene laget seg to flotte mål :o)

Nå har de trent og spilt litt fotball ute ei god stund - kranglet litt også... Ikke så helt lett for en 3-åring å få med seg alle regler, og heller ikke helt lett for en 6-åring at lillebror ikke forstår alt...
Men mest gøy har det vært.
Nå er minsten er på tur i seng. Sliten, men fornøyd med dagen. I morgen skal de ut og trene mer.
Nå skal jeg ut og se hvilke trisk storgutten min roper at han klarer!

Ha en strålende kveld alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Så flinke de har vært :D
    ønsker deg en fin påske videre
    /myr

    SvarSlett
  2. Helledussen før noen flinke gutter du har, det blei jo kjempebra :)
    Ha en fin kveld. Lisbeth :)

    SvarSlett
  3. härliga bilder:)blev ju jättebra resultat,nu är det bara att sparka boll/kram från jejje

    SvarSlett
  4. Så flinke de er :-)

    Og Lykke Til med Barnehagen :-)

    SvarSlett
  5. Hei igjen :-)
    Bare ett lite tips :

    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    Ny sjangse - Hver måned
    ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    Vil du være med ?
    de har litt klær til dame også :-)

    SvarSlett