Sider

mandag 21. mars 2011

Trivsel på kjøkkenet

I skrivende sitter jeg og venter på at semuliegrynsgrøte skal koke ferdig (så jeg må skrive fort ;o).
Det slår meg at det er ei stund siden jeg hadde ei skikkelig opprydding på kjøkkenet, og da tenker jeg selvfølgelig ikke på det vanlige renholdet. Det er viktig at man av og til får fjernet alle greier man ikke har bruk for, og at man tar et "skippertak" i forhold til å rydde og sortere i hyller og skap.
Det gjør noe med trivselen, og for meg er kjøkkenet et av de rommene det kanskje er viktigst å skape trivsel i. Vi bruker kjøkkenet vårt svært mye - både når vi spiser, og når jeg har diverse aktiviteter med barna.
Her under følger en rekke bilder fra kjøkkenet (de er ikke tatt nå...) 

Bilde: Kosekroken på kjøkkenet :)

Bilde: Detaljer fra kjøkkenet

Bilde: pepperkakaformer til "gardinpynt"

Bilde: Barnas egen lille kjøkkenhylle

Bilde: Er så glad i furumøblene som vi har fått og malt hvite.

Bilde: En liten kar som venter på frokost kanskje...?

Bilde: Nye og gamle ting og tang i hylla som morfar har laget til meg.

Ha en fin dag!
Nå skal vi spise grøt og så bærer det avgårde til ukens prøvetaking av Aron. 

2 kommentarer:

  1. For et flott kjøkken! Ser veldig koselig ut, og skippertak er jo nødvendig av og til. Lenge siden jeg gjorde det sist, føler at husarbeid vokser meg over hodet;) Har lest litt på bloggen din, og må si at det er en flott blogg du har, mange hilsner fra Mona

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig kjøkken i lyse trivelige farver , elsker lyse blonder gardiner, har det sjøl :)
    Lyst og trivelig hos dæ.

    Ha en fin uke , Lisbeth :O)

    SvarSlett