Sider

tirsdag 8. mars 2011

"Kroko" og "Dille" - heklede kosedyr

Snart er "Kroko" og "Dille" ferdige. Mangler bare et øye, noen tenner og en fot, så er krokodillekompisene til guttene mine ferdige :o)
Tenk at det var så morsomt å hekle!
Jeg skal prøve å finne litteratur om ulike hekleteknikker, for som jeg har skrevet tidligere så hekles det nå kun ut ifra fri fantasi, og helt uten kunnskap om hvordan det skal gjøres...
Jeg rett og slett bare hekler :o)))
Planene er klare - her skal det lages flere gøyale kosedyr i tiden fremover, bla noen pingviner (etter ønske fra guttene), noen pastellugler mm
Tror jeg er blitt bitt av "heklebasillen".
...


Må dere ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Flinka - du e så kreativ at du kan hekle uten heklekunnskap og uten mønster!!! Fy søren - RESPEKT!!!
    Har ei strålende heklebok som heter: Hekling - gammel teknikk i ny design! Den e god og lettforståelig:)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Flink du er:) Forstår ikke at du klarer å hekle uten mønster.. De ble jo rå.kule!! :)

    SvarSlett
  3. Så fine de ble! Heldig du som kan hekle :)

    SvarSlett
  4. Så fin Kroko og Dille blei! Du e så kreativ :)

    SvarSlett
  5. Så fine :D
    gøy å hekle
    ha en fin dag
    /myr

    SvarSlett