Sider

fredag 11. mars 2011

Karneval i barnehagen

I dag er det karneval i barnehagen til guttene. Trollkostymet som jeg sydde til Aron for 2 år siden passer nå perfekt til lillebror Gustav.
Aron er inne i en langvarig "superhelt-periode" og har på seg en Batman-kappe.
Allikevel var det ikke fritt for at han også hadde litt lyst på et hjemmelaget trollkostyme, så jeg har lovet ham å lage et til ham til Vinterfestuka og barnas kostymetog, som er om noen få uker.
Trollkostymet er laget av et fleecepledd og en håndduk. Gikk fort å lage da symaskinen min var i orden. Blir kanskje ikke like greit nå som jeg må sy det for hånd.
Men Aron skal nok få trollkostymet sitt selv om det vil ta litt lenger tid.
Her under følger en rekke bilder av guttan mine før de dro til barnehagen i morges :o)









God helg til dere alle!!!


1 kommentar:

  1. Fine kostymer til 2 skjønne små gutter.

    Ha en fin helg, Lisbeth ;o)

    SvarSlett