Sider

onsdag 23. mars 2011

Interesse for tegning og maling

Det er gøy å se hvordan alle mine tre barn trives godt med å tegne/male, lage ting i leire/kitt osv. Jeg har jo selv hatt et stort interesse for slikt fra jeg var liten, det samme har min mamma, min tante, min søster og ikke minst min bror, som bla holder på å utdanne seg til å animere dataspill.
I det siste har også minste mann - "Lille Engle" (som min farmor kaller ham), i økende grad også begynt å vise interesse for tegning og maling. 

Jeg synes det er utrolig koselig å se at mine små ser ut til å ha arvet interessen for å utforske og holde på med tegning, maling mm.
De er nok preget av både arv og miljø vil jeg tro, og ikke minst det at vi alltid har diverse materiell og utstyr tilgjengelig her i huset, slik at de selv kan finne frem det de vil holde på med.
Det medfører at man til tider har en del rot rundt omkring,  men hva betyr vel det?
:o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar