Sider

torsdag 10. mars 2011

Hjemmelaget kosedyr: en heklet pingvin

Enda et hjemmelaget kosedyr er klart. En liten pingvinunge står nå på bordet og venter på en liten venn. Jeg skal nemlig hekle en til. Med to små gutter i huset, som det bare er to år mellom så må det meste være likt for tiden :o)
Jeg må si at min nye hobby gir meg mye glede. Det er avslappende for sjel og sinn å holde på med litt håndarbeid, og ikke minst er det koselig å lage noe til barna.
Spesielt siden de blir så glade for det jeg lager.
Gleder meg allerede til neste prosjekt: "Pastell-uglene"




Klem fra 

3 kommentarer:

  1. *smelt* -fiiiine pingvinen:)

    SvarSlett
  2. Hellandussen så skjønn :) Får "nesten" lyst til å lære meg å hekle selv hehe
    Jeg kan hverken sy, hekle eller strikke, og har nok ikke tid til å lære meg det nå heller. Men fint er det :)

    SvarSlett
  3. Finnes det en oppskrift på denne - som du vil dele?

    SvarSlett