Sider

mandag 28. mars 2011

Fuglehus og kveldskos

For en tid tilbake siden bestilte jeg noen fuglehus fra Panduro. De hadde flotte inspirasjons-bilder i katalogen sin og jeg ble meget inspirert. Fuglehuset her over dekorerte jeg etter ide' fra Panduro, med sommerfugl-servietter. Ble riktig så fornøyd med resultatet :o)
Husene er nok dessverre lite egnet til fuglene her utenfor, men de pynter jo ganske så fint opp i trappa.


Ungene har igjen blitt inspirert av det "mor i huset" holder på med, så nå har jeg lovet at jeg skal bestille hver sitt fuglehus til dem som de kan få dekorere selv.
Det kan bli riktig så fargerikt og fint, tror jeg :o) 
Kanskje det kan bli hus til småfuglene i hagen vår?
...

Her er ungene samlet rundt kjøkkenbordet nå i kveld. Hadde laget 1-2-3 scones (grove). De er UTROLIG gode, og tar kun 15 minutter å lage. Lettvindt, godt og greit. 
Anbefales!!!

Ellers ser dere kanskje at jeg holder på å "leker" meg litt med Photo Scape. Derfor disse ulike utprøvingene med rammer rundt bildene, tekst mm :o)

Ønsker dere forøvrig en fortsatt fin uke!

Klem fra

3 kommentarer:

  1. SÅ søte fuglehus:)
    Gleder meg til å se hva ungene gjør med sine!
    Go'klem:)

    SvarSlett
  2. Kjempefine ble de :D
    flotte unger
    ønsker deg en fin dag
    /myr

    SvarSlett
  3. Så fine fuglehus :) Photo Scapen , der er det mye og lære, holder på og lære litt der æ og:)
    Ser forøvrig at du e flink og tegne og male, tenker på min ungdoms tid, da hadde vi et par Vassdal Tvillinger(pleide og kalle dem det ) på fagenes, og de var utrulig flink og tegne, syns du ligner på dem,så æ regner med du er i nær slekt med dem.
    Pleide og være litt ilamme dem a og til :O))

    SvarSlett