Sider

søndag 20. mars 2011

Om å sette ord på vonde tanker

Bilde: "Livet"

Her under følger noen ord om de tanker som surret i hodet mitt da Aron var så syk. 
Når engstelsen, uroen og utryggheten var som verst var det på en merkelig måte godt å sette ord på frykten.

Min takknemlighet for at alt er bra nå er ubeskrivelig stor.
Livet er godt!!!

"Lille venn"

Lille venn, vakrest i verden,
fyller hele mammas hjerte.
Det som var, som kommer - ja som er
blir uten mening om du ikke blir igjen her
Lille venn forlat meg ikke -
for da brister all min grunn
Mammas hjerte er fylt til randen, 
mammas hjerte er uten bunn

Lille venn, best i verden
Du skal bli med videre på denne ferden - 
 i livet, nuet og i det som kommer

Du er og skal bli igjen her hos meg

Takk

Mamma, februar 2011







3 kommentarer:

  1. Så bra at alt er bra med han nå - nydelig dikt ♥ Jeg ble rørt!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. ...*gråter*...
    Et vakkert og trist innblikk i dine prøvelser...
    Godt det er bra med Aron igjen!
    Varm klem...

    SvarSlett
  3. Ja, man er så takknemlig over at ungene er friske og har det godt , det e det som betyr noe for en mor og far, uannsett hvor gamle ungene våre er :) Lisbeth.

    SvarSlett