Sider

lørdag 26. mars 2011

Barnas kostymetog - VU 2011


Det er Vinterfestuke her i Narvik, og i dag var det Barnas kostymetog. Jeg var litt spent på om hvordan det skulle bli å gå i tog i dag, da sneen har lavet ned. Det var nesten uvirkelig å våkne i morges og se hvor mye snø som hadde kommet i løpet av natta.
I hele går satt jeg og holdt på med kostymet til Aron. Han hadde så lyst til å være et ekorn, og med en symaskin som har "tatt kvelden" så var det ganske så tidkrevende.
Jeg klippet i stykker to strikka-jakker som jeg hadde og klarte å få sydd sammen et kostyme som Aron ble fornøyd med :o)))
Her under følger en hel bildeserie av våre fire "gull". Aron som ekornunge, Gustav som et lite troll, Elise og Vilde to kule goth-jenter :o)
Etter barnetoget dro vi til min farmor (barnas Oldebeste), og fikk kaffe og vafler.

Vi har virkelig hatt en fin dag. 









3 kommentarer:

  1. Så fien unger! Vi elsker VU, og så måtte vi være inne hele dagen...:(
    Tar det igjen til uka.
    Flinka som har sydd kostymer... Imponert!
    Klem

    SvarSlett
  2. Skulle selvfølgelig stå: Så FINE unger;)

    SvarSlett
  3. Så utrulig fine kostymer!!! Håndsydd til og med, blir helt imponert! :)

    SvarSlett